ככה זה כשזה מסתובב

חג חנוכה שמח לכולם!!
איך אני אוהבת את החג הזה. טוב זה לא ממש לא ברור אני ילידת חנוכה נולדתי בנר ראשון של חנוכה שנת 1972. זה היה בשבת אני זוכרת  …(לא מפסיקים לדבר על זה שאבא שלי היה במשחק כדורגל ועד שהוא הגיע אני כבר הייתי שם…) בתמונות אני בת שנה וחצי.
השנה נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מצוות בנות מוכשרות שהציגו את עבודותיהן באמנית החודש.
אני הייתי אמנית החודש במרץ
לכבוד חנוכה וסגירת מעגלת שנתי של שנת 2011 אנחנו מעלות בלוג הופ של פרויקט אומנית החודש של My Punch
הפעם הכנתי מסגרת מקנווס בגודל של 30X30 ויצרתי תמונה ממוסגרת בגוונים של תכלת ים.

כחלק מהפרוייקט של בלוג הופ חנוכה רצינו להציג את העבודה עם משהו מסתובב בה. אני בחרתי להכין מובייל של מספרים שירכיבו את השנה שבה צולמו התמונות ויסתובבו . אם תשימו לב ב – 2 התמונות של המספרים שמצורפים למטה 
רואים את הסיבובים שלהם. אם תגיעו לסוף הרשומה תראו את המשימה שלכן לפרוייקט וכדאי לכן לקחת בו חלק.
וזה המקום להודות לאליס על הפרגון על הנתינה על העשיה הברוכה ואני מקווה שהיא יודעת עד כמה שאני מעריכה אותה, על הדחיפות הקלות שהיא נותנת מידי פעם .
אז אליס .. מקווה שהצלחתי להעלות לך את הדופק ביומיים האחרונים אבל הייתי חייב לעשות לך את זה.
אהה… קטני אמונה … 

כחלק מבלוג הופ אתן צריכות לעבור בכל 9 הבלוגים שהיו חלק מהפרוייקט ולאסוף מילה. 
כיון שאני החזקתי את חודש מרץ ביד קשה העברתי אותו לידיה האמונות והמלטפות של מורן רוזן – אומנית חודש אפריל
והמילה שאתם מקבלים ממני לביבות

מה צריך לעשות כדי להכנסלהגרלה
א. להיכנס לכל 9 הבלוגיםשל אמניות החודש שמשתתפות בבלוג הופ (כל אומנית מעבירה לבלוג של הבאה אחריה) להנות           מהעבודות ולהשאיר תגובה בכל 9 הרשומות.   
ב. בכל אחת מ- 9 הרשומות תהיה "מילת חג". אספו אותן ושלחו את9 המלים לבלוג של אליס דבוש לכתובת הזו:info@mypunch.co.il
ג הבלוג הופ יחל ביום שלישי, 20.12.2011 ויסתיים ביום רביעי, 28.12.2011,בשעה 20:00. לאחריו תערך הגרלה בין כל מי שהשאירה תגובות בכל הבלוגים, אספה את כלמילות החג ושלחה לאליס.
והפרס – שובר על סך 150 ש"ח לקניה בחנות My Punch

