ילדים הם ענפים – בלוג הופ

זהו בלוג הופ לכבוד יום המשפחה, שמשתתפות בו 8 אומניות והוא בחסות החנות my punch 

יום המשפחה (איך איך לקחו לנו את יום האם איך???) חל מחר והילדים שלי הם אלו שעושים אותי אמא ואני לא יודעת איך אבל פתאום נהיתי אמא (טוב אני מכירה את התהליך שהביא לכל המצב אבל זה לא עושה את זה קל יותר לתפיסה בראש הילדותי שלי) והילדים שלי בשילוב מנצח עם אישי יקירי עושים משפחה.
מאז ילדות גדלתי בידיעה וטפטפוף בלתי נלאה של ההורים שלי שמשפחה זה לתמיד תמיד תמיד לנצח , וזה מה שאני מלמדת את הילדים שלי , לא משנה כמה חברים יש לכם המשפחה תהיה פה תמיד. אין על משפחה חמה ומחבקת (זה לא אומר שויתרתי על יום האם. יוחזר לאלתר!!! היום מתאים לי!!!)

הפעם הכנתי קנווס עם המון צבעים חמים שאני מאוד אוהבת הקנווס עצמו מצופה בניירות תוים ותחרות עליהם ג'סו ועליהם צבעי אקריל. את הציור של העץ ציירתי ביד חופשי באקריל שחור.

התמונות של הילדים מוסגרת ממסגרות שהוצאתי מדף של BOBUNNY – timepiec את האות S שמסמנת את שם המשפחה שלנו שמיר הוצאתי מקרטון ביצוע אותו ציפיתי בדף כתום. הקן והכדור פורח הם חלק ממארז חיתוכים – חתיכים במיוחד של pinkpaislee את כל הקנווס צבעתי מסביב באקריל שחור ובנוסף הוספתי בדיו דיסטרס שחור מסגרת שתתן מראה רך יותר לשחור.

כיון שמדובר בבלוג הופ יש סיכוי שהגעתם לפה דרך הבלוג של עינת קסלר וכדי להמשיך את הסבב ולהגיע לכל 8 האומניות אני מפנה אתכם להמשיך ולהנות מתוצרי הבלוג הופ בבלוג של אילנה שפרלינג

ומפה אני שולחת אתכם לדרככם עם המילה "עץ"

פרטים על הבלוג הופ והפרס שמצפה למי שתזכה בסוף הרשומה

מה צריך לעשות כדי להכנס להגרלה

 א. להיכנס לכל 8 הבלוגים של האומניות שמשתתפות בבלוג הופ (כל אומנית מעבירה לבלוג של הבאה אחריה), להנות מהעבודות ולהשאיר תגובה בכל 8 הרשומות (שימו לב שאתן משאירות תגובה ברשומה של הבלוג הופ).
ב. בכל אחת מ-8 הרשומות יצויין האלמנט שאותו הוסיפה האומנית לעבודתה. אספו אותן ושלחו את 8המלים לאליס, יחד עם השם שלכן, לכתובת המייל הזו: info@mypunch.co.il
ג. הבלוג הופ יחל ביום רביעי, 22.02.2012 ויסתיים ביום שלישי, 28.02.2012, בשעה 20:00. לאחריו תערך הגרלה בין כל מי שהשאירה תגובות בכל הבלוגים, אספה את כל שמות האלמנטים ושלחה לאליס.

הפרס –  שובר על סך 150 ש"ח לקניה בחנות My Punch.

