לראות ירוק

שבוע טוב!

הבוקר התעוררתי אחרי שכמעט לא ישנתי ..הלכתי לישון מאוחר אחרי ערב יצירה ספונטני עם חברות שהתארכך מעבר למצופה … ואני, למי שלא יודע, הולכת לישון עם הילדים בשעה 22:30 הכי מאוחר הייתי ערה עד שעה 1 בלילה  מה שאומר שהבוקר לא בא לי בטוב .. והייתי שמחה לעוד קצת לילה , מה גם שהיתושים החליטו שהם רעבים ונגסו בי כמה פעמים בדיוק במקומות בהם אי אפשר לגרד (בין אצבעות הידים למשל …) בקיצור לא בוקר כמו שכתוב אבל בוקר….

אחרי התיאור הזה אני יכולה להבטיח לכם שאם כל זה יש לי חיוך על הפרצוף הזחוח שלי כיון שסיימתי את הערב של אתמול עם כמה השיגים… הכנסתי מוזה לעוד 3 בנות בכל מה שנוגע ל-MIXED MEDIA ויצאו לנו קנווסים משגעים אני את שלי עשיתי על קנווס 20X30 ס"מ והפעם כללתי בו את השרבוט הכי משורבט שלי …. עלים ועינים.

תודה למרגלית על ערב קסום של אירוח כיד המלך בחדר סקראפ מאובזר לעילא ולעילא ותודה לבנות שהיו איתי על ההשראה והשיחה.

