הרוח הנכונה

קנווס נוסף שהוא בעצם גלגול של קנווס ישן .

כמי שעוסקת יותר מ-30 שנה בציור מכחולים וקנווסים אני יכולה להגיד שזה כיף גדול לצייר על קנווס נקי אבל זה הרבה יותר מאתגר לעשות יצירה חדשה על קנווס ישן עם יצירה שלא הגיע לסף שהצבתי.

אני הרבה פעמים לא מרוצה מהעבודות שלי וחלקן נגנזות חלק מהן מוצאות את עצמן בביתם החדש – ראה ערך פח.

הקנווס הזה בגודל של 60X40 ס"מ הוא גדול והוא האח התאום לקנווס שכבר עבדתי עליו והעליתי אותו לפה (live out loude(  הפעם בניגוד לקודם החלטתי לכסות את הכל ורק אחר כך לעבוד עליו. שכבות של נייר ודפי טישיו הודבקו על רצועות משחת העיצוב הדוקרנית שהיתה חלק מהגלגול הקודם של הקנווס עד שהוא היה מוכן לעבודה. היה לי בראש מה שאני רוצה אבל לא ידעתי איך להעביר לקנווס.

החלטתי שאני עושה רקע ואחר כך מכינה תוכן. שימוש בצבעי אקריל גלימר מיסט משחת עיצוב ושבלונה פרחונית צבעי פסטל שמן מריחות חימומים ווואלה .. הרקע מוכן.

עכשיו על דף 300 גר' ציירתי את היפיפיה הזו שאני מאוד אוהבת את התוצאה שהיא מקרינה למרות הכעס הקל שיש לה בגבות. יצרתי שבלונה על נייר פרגמנט והעברתי לדף צבעתי בצבעי אקוורל כדי לשמור על קוי הרקע וכשהייתי מרוצה מהרישום גזרתי את הראש והכתפים והדבקתי על הרקע ואז התחלתי לעבוד עם צבעי אקריל על הדמות גוון עור ורדרד עינים ירוקות שפתיים אדומות וכל הזמן הזה היא קירחת ..(מי אמרה סיגורני ויבר??)

השיער האדום היה לי ברור ולא היה ספק שהוא יתנופנף ברוח.

סופו של תהליך . אהבה גדולה…מה גדולה?? ענקית לקנווס הזה שכבר מעטר את קיר ההשראה שלי שכבר עמוס ואני צריכה להתחיל למצוא קיר אחר למלא.

