ספרים רבותי ספרים – לא מה שחשבתם

אני מתעללת …  מודה!
ברגע שנופל לי ליד ספר שאני לא מתענינת בתוכן שלו או שמלכתחילה מצאתי אותו זרוק בפח או ברחוב הוא נועד להריסה. כבר הצגתי בעבר ספר צללים שהכנתי עם תמונה של אלמה ביתי ואמי. הפעם הוזמנתי למפגש חברות באחת הקומונות בתפוז. וכנהוג הכנתי מתנה למארחת.

נורא לא קל להכין משהו למישהי שכבר עוסקת בזה וברור שיש לה טעם ברור ובהרבה פעמים אין נגיעות בטעמים של העבודות שאני עושה ולעבודות שהיא מעדיפה. ובכל זאת אחרי חיפוש הבנתי את העדפות שלה והכנתי לה ספר צללים עם מקום לכיתוב ותצוגה של תמונה. עבדתי על הספר במשך יומיים עד שהייתי מרוצה מהמראה המרופט המחודש שהכנתי בשבילו. המתנה נמסרה והתקבלה באהבה גדולה

במהלך המפגש יזמו מנהלות הקומונה פעילות שכללה עיצוב קנווס לפי קריטריונים שנאספו מראש בקומונה והודפסו לפי שם . כל אחת הגרילה פתק ובו שם של משתתפת אחרת במפגש וללא ידיעתה היתה צריכה להכין לה קנווס בהתאמה אישית לפי השאלון שהוצג והודפס מהקומונה. אני העליתי פתק של סוניה. בחורה מקסימה שהגיעה עם הגוזלית שלה טליה. את סוניה אני לא מכירה מקרוב מלבד במפגשים מידי פעם לא יוצא לי לשוחח או לדעת יותר מידי פרטים עליה (ותודה על השאלות והתשובות שהוצגו בקומונה) בחרתי להכין לה קנווס בטכניקה של מיקסמדיה עדין קליל בצבעים שהיא ציינה שהיא אוהבת.

 

