שרביט ביצת הספר (אין פה טעות)

לא תגידו אתם לא נורמלים … מה חזרה לבית הספר עכשיו????

שלא תבינו לא נכון שהילדים שלי ילכו זה אחלה סבבה סופר דופר דבש מתוק איך שלא תגידו זה נשמע טוב אבל למה להחזיר אותי לימי הביניים???
מה חטאתי מה פשעתי… ותודה ללימוריתה על הכבוד .

בית הספר היסודי שלי בחולון בית הספר ביאליק היה אותו בית הספר שבו למד אבא שלי ,החברים שלו , ראש העיר ובעצם כל מי שהיה שם בהתחלה של חולון…
אני … אני הייתי בת 5 וחצי בכניסה לכיתה א' … הייתי מהקטנות (בגיל בגיל,,,) והייתי ילדה שקטה בכיינית וביישנית רצח! כל קשר בין הילדה המתוקה ההיא ובין האישה שאני היום הוא רק השם כל השאר זה אזלת ידה של מערכת החינוך… חיחיחי … סתם ….

אז כדי שתבינו למה אני צוחקת הנה תמונה שלי מכיתה א' אני עם גבס על כל רגל ימין כיון ששברתי את עצם השוק ב-2 מקומות שונים ולא סימטרי במשך 5 חודשים הסתובבתי עם הגבס על הרגל ..

1האם תוכלו לנקוב בשמות המחנכות שלכם לאורך בית הספר היסודי?
בבית הספר היסודי היו לי 3 מורות אני זוכרת את הראשונה בלבד כל השאר היו פיקציה מבחינתי וסתם עוד זבוב על הקיר.
למורה שקיבלה אותי לכיתה א' והיתה מודל בשבילי עם המון סבלנות ורצון לתת תשומת לב לכל ילד קראו גבי היא היתה מאוד גבוהה עם תסרוקת קצוצה כזו של דליה מזור … טוב זה מה שהיה באופנה בשנת 1978…
אחריה היתה לי מורה שקראו לה רחל אני חושבת ואז עברתי בית ספר לעיר אחרת ושם כבר ממש לא ענין אותי…
2. מכירים את המשפטים האלה שמורים תמיד אומרים? "הצלצול הוא בשבילי" וכו'?
איזה משפט המורה שלכם תמיד הייתה אומרת?
כמו שכבר כתבתי אני לא ממש זוכרת את התקופה הזו או מה אמרו אני הייתי יושבת משובללת בשיעור בוהה בדרך כלל לחלון ומדמיינת או מציירת ….

3. ארוחת העשר המוצלחת ביותר היא כמובן פיתה עם שוקולד לא ככה??
זה בטח היה כריך עם גבינה לבנה ועגבניה עד היום זה המועדף עלי

4. הדרך בה נהגתם לבלות את ההפסקה הגדולה הייתה משחק עם החבר'ה בחצר / קריאת ספר בכיתה/
 הכנת שיעורים /העתקת שיעורים ועוד…..
בבית הספר היסודי שבו למדתי היה נהוג לרקוד ריקודי עם בהפסקות ואני פריקית של הרקדות עד היום וגם החברה שלי מהכיתה היתה הבת של המרקיד הכי גדול בחולון בזמנו יהודה עימנואל שגם הרקיד אותנו אז זה מה שעשיתי בעיקר בכיתה ג' והלאה כשהיה מותר לנו לגשת לרחבה הגדולה.בכיתה א-ב היה לי חבר לכיתה יואב רוזנהולץ  והיינו משחקים בנסיך ונסיכה בחצר רק הוא ואני …

5. המקצוע שהכי שנאתם בבית הספר היה:
התעמלות כאילו דההה…

6. והכי אהבתם ללמוד:
אמנות .. היה אצלנו שיעור משולב בעבודת יד שיעורי ציור ושיעורי מלאכה כמלאכה היה במקלט ושם היינו מנגרים תופרים רוקמים צובעים חולצות ממש כיף חיים.

7. אף פעם לא קיבלתם 100 ב-
לחזור על הדההה.. ? התעמלות

8. הייתה נהוגה אצלכם תלבושת אחידה? איך נתתם לה את הטאץ' האישי שלכם?
היתה תלבושת אחידה חולצה תכלת מכופתרת עם סמל תפור לכיס השמאלי או חולצת טריקו תכלת עם סמל
הטאץ' שלי היה שידעתי למלא את החולצה יופי יופי…

9. הימים ימי טרום המקלדות והטאבלטים, אז….עט, עיפרון או עט-עיפרון?
עד היום אני מעדיפה עיפרון , משום מה יוצא לי כתב יפה יותר

10. איזה פריט בקלמר שלכם היה הכי הרבה זמן?
עיפרון עם מחק תמיד מחק ריחני כזה מהאוסף

11. את האמת, ציירתם על השולחן לב ובו השם שלכם ושם של מישהו אחר??
ביסודי??? מי ידע מה זה אהבה אם אתם שואלים אותי על גיל מאוחר יותר יש עדין מדרכות בראשון לציון שיכולות לספר לכן מה חרטתי עליהן

12. עשיתם עוד תעלולים? נתפסתם? נענשתם?
הייתי ילדה מרובעת פחדנית ומבויישת אם היום הייתי אני באותו מקום עם האופי של היום בטח הייתי יושבת בחדר של לאה המנהלת כל יום…..

13. זיכרון אחד משמעותי מבית הספר
בית הספר ביאליק היה בית הספר הגדול ביותר בחולון כשאני למדתי בו , בית ספר עם מורשת עם גאווה והיחיד באותה תקופה עם אולם ספורט מאובזר בסולמות וחבלים עם מזרנים חמור מקפצות וכאלו… אני זוכרת שהוא היה ענק ותמיד הרגשתי בהיכל… אתם יכולים להבין כמה התבאסתי כשבאתי בכנס מחזורים לדורותיו לבית הספר וגיליתי שזה חדר קטן ולא משמעותי בכלל כמו שזכרתי כשהייתי בגובה מטר…

השרביט הזה הוא כמוסת זמן אין ספק ….

אני רוצה להעביר את השרביט

למיכל שובל – האישה והאגדה שעושה נפלאות בכל מה שקשור לסקראפ

אמא לאוצרות – אגדה בפני עצמה

ktumama – שעושה הכל והמון

