אתגר צבעים

בבלוג יוצאות מהקוים יש אתגר צבעים.. כבר המון זמן שלא הייתי חלק מאתגר ישראלי.
האתגר הפעם בצבעי טוסקנה שמאוד מדברים אלי.
השתמשתי בדף של פרימה עליו זרקתי צבע אקרילי (מדובר בהמון צבע ולא טיפות מדוללות אתם יכולים לתאר לעצמכם איך השולחן שלי נראה …. ומי יודע איפה אני עוד אמצע צבע מרוב שהשתוללתי עליו…)

הוספתי כיתובים בכתב יד שלי בעיברית פרחים קטנים בגוונים מתאימים הלב הגדול גזור מתוך דף קנווס של אלבום של פרימה עליו יש שורות מוטבעות את הקנווס הזה צבעתי בדיסטרס כתום חום ותכלת אחר כך ריססתי במיים וניגבתי על מנת "להוציא" את ההבלטה המקורית שלו. אני מאוד אהבתי את התוצאה קצת צ'יקמקתי אותה קימטתי אותה כדי ליצור קרעים ופרימות של הקצוות יצא בול מה שרציתי שיצא.

שילוב של מילים על רקע אפור מתוך דף מילים אותם גזרתי עיצבתי כדיגלונים על קארדסטוק מנוקד חום.

סה"כ יצא לי דף מינימלי שעבדתי עליו 3 וחצי שעות עד שיצאתי מרוצה….

אשמח לשמוע תגובות שלכם..

