חודש פחות שבוע….

זה הזמן שעבר מאז הרשומה הקודמת …. פשוט דממה…. מדבר וציה חול וחול ואין מה לאכול וכל שאר הקלישאות של אין כלום ושום דבר … זה מה שהיה בזמן הזה (לפחות מבחינת יצירה כי מבחינת דברים אחרים היו המון)

בכל מקרה, החלטתי שהיום אחרי תקופה ארוכה אני חייבת להושיב את עצמי לקחת דבק ליד ולהתחיל לעשות לא משנה מה.. פשוט לעשות לתת לראש לחשוב להיפתח לחבר בין דברים והעיקר לעשות משהו בידים שכבר היו מנוונות.

היה לי מגש גבינות כזה או מה שלא יהיה (קרש חיתוך למי שרוצה לקרוא לו ככה) ועליו עם נייר טישיו של 7gypsies יצרתי קימוטים קלים שאותם צבעתי בווש קל בעזרת Faber-Castell לבן בכמה שכבות וניגוב עד שהגעתי לכיסוי שהתאים לי.

יישון בעזרת דיו דיסטרס חום ייבוש ושוב דסטרס שחור חום שחור חום עד שהגעתי לכהות המתאימה לי.
בעזרת שבלונה של Prima ומשחת עיצוב יצרתי את הפינות הלבנות שגם אותם דיגמתי קצת בדיו כמו את השוליים.

המון פרחים קטנים וקטנים יותר סרט וורוד בשביל הצבע ואחד שמשתלב וזהו. זה מספיק להפעם ואני מקווה שזה יפתח את הצוהר לעשיה מחודשת .

מקווה שאהבתם אשמח לתגובותכם.

אני

