מינימלי

אני הכי לא מינימליסטית !
אני הכי מנימליסטית בכמה שאני לא מנימליסטית בקיצור… זה לא אני!!

לפעמים ככה בא לי בדגדוג באצבעות להכין משהו ככה פשוט נקי מנימליסטי אבל אז נראה לי שזה ריק וחסר וזה לא טוב ככה ולא יפה ככה ו- FUCK IT אני מוסיפה את כל מה שאפשר ואז נרגעת.

הפעם העלו בבלוג יוצאות מהקוים אתגר מנימליסטי ואז היה לי ברור שאני חייבת לנסות שוב להכין משהו מנימליסטי תאמינו לי שזה עולה לי בדם עצבים רופפים והרבה תהיות אם זה בסדר אבל הכנתי דף שנראה לי מנימליסטי (לפחות לפי ההגדרות שלי)

השתמשתי בדף של prima שהוא במקור בצבע קפה עם כיתוב עליו העברתי ווש לבן על כל הדף ובעזרת דיו דיסטרס בגוונים של כתום צהוב ואדום יצרתי רק אחר . תוספת של טיפות צבע ב-2 גוונים תואמים לתמונה – כתום וירוק חוט חום (חוט רגיל) מקורזל לכל עבר מסביב לתמונה , סיכות שדכן , פרח אחד לא ממש צבעוני אבל בולט בלובן שלו על הצבע של הרקע 3 בלינגים וכיתוב קטן..

תגידו אתם זה מנימליסטי או לא ???

